maandag 16 april 2018

Weekend love...

Afgelopen weekeinde was Bert met Nik S. Greene naar Stuttgart.
Nik schrijft een nieuw boek over Mercedessen en ging ontwerper Bruno Sacco interviewen.

Omdat onze kleine Mercedes, Herman, nog bij Lackiererei Weber stond in Bocholt, gingen we om half 7 met onze grote Mercedes, de Grijze Dame, richting Duitsland.
Het was mooi onderweg...


Bij de spuiterij stond Herman al klaar...
En ineens wist ik het.
Ik ben opnieuw verliefd.... toch niet zo gek; na een huwelijk van een jaar of 15 heeft iedereen weleens behoefte aan iets nieuws.... iets jongers.... en Herman glom alle kanten op dus ik denk dat de gevoelens wederzijds waren... Bert glom ook... Lief he :-)


Onze wegen scheidden: Bert ging richting Stuttgart en ik ging met mijn nieuwe liefde de Autobahn tegemoet... En wauw... Wat rijdt ie toch heerlijk... Dat gevoel dat Herman mij geeft is niet te evenaren... Stap dat ding maar eens flink op de staart als de snelheidslimiet onbeperkt is... En voel wat dat doet met je onderrug...
Totally in love...

Thuis zette ik Herman op de Carl Benzstraat. We gingen samen een heerlijk weekeinde tegemoet...



Maar ach.
Ik had ook andere dingen te doen...
Met Bert van de vloer had ik de mogelijkheid om de focus uitsluitend op de eindopdracht van Quilten Speciaal 14 te zetten. Elke deelnemer heeft een individuele, uiterst passende opdracht gekregen.
Van 6 t/m 9 september kun je de eindpresentatie zien in de Grote Kerk in Deventer.
Kom je kijken?
Ik ben in elk geval al een HEEL stuk gevorderd na allerlei intensieve voorbereidingen; tekeningen, voorstudies en een workshop zeefdrukken (die techniek gebruik ik uiteindelijk toch niet... voel me er nog niet geroutineerd genoeg in)...
Hier de eerste stap...

Meer dan dit laat ik niet zien.
Dat is niet de bedoeling.
Wil je het echt graag zien, dan kan dat voor het eerst op die tentoonstelling in Deventer!

Vrijdag en zaterdag bestonden grotendeels uit naaien. Wat fijn om zo in een flow te zitten en het werk ZO uit je handen te zien vloeien!
Zondagmorgen ook nog weer aan het werk, maar om half 12 ben ik op de fiets gestapt om samen met vriendin Joke te genieten van een zeer inspirerende bijeenkomst: snoepje van de week
Kunstenaar Rob van den Broek had vanwege zijn 65e verjaardag een prachtig weekeinde in de Verbeelding met een expositie van zijn werk.

We hebben er van genoten!

Ennuh... toch wel heel fijn dat Bert weer thuis kwam hoor...
Vol verhalen, met een nieuwe jas die hij voor zijn verjaardag van mij mocht kopen:
De man, zijn auto's, en zijn nieuwe jas!
Het was een weekeinde vol passie, focus, inspiratie en meer...

Wèl een beetje jammer vanmorgen... stapt die man gewoon in Herman.
En ik moet het weer doen met de Ka.
Nou jàaaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten